Znaczna część konsumentów poszukując hoteli korzysta z wyszukiwań w Internecie. Zanim zaczną wypoczywać skrupulatnie dobierają miejsce wypoczynku na odległość przeglądając oferty online. Dlatego strony internetowe dla hoteli powinny być dobrze przemyślane i zaplanowane. W tym z całą pewnością pomoże dobra agencja internetowa.
Strony internetowe dla hoteli. Zaprezentuj się dobrze w internecie, a zdobędziesz klienta
Proces szukania wymarzonego miejsca do wypoczynku zaczyna się zwykle w domu z telefonem lub komputerem w rękach. Przeglądamy dziesiątki, a może i setki, ofert w poszukiwaniu tej jednej, która sprosta naszym oczekiwaniom i będzie mieściła się w zaplanowanym budżecie. Często korzystamy ze specjalnych portali, które w jednym miejscu przedstawiają tysiące propozycji. Potem jednak swoją uwagę kierujemy w stronę konkretnych propozycji i zwykle wchodzimy na stronę internetową hotelu, by szczegółowo poznać ofertą i obejrzeć obiekt. To jak wygląda taka strona internetowa i co na niej znajduje potencjalny klient może mieć kluczowy wpływ wpłynąć na proces decyzyjny. Dlatego każdy właściciel turystycznego obiektu powinien zadbać o własną stronę internetową.
Zaprezentuj się
Co zatem może „więcej” własna strona internetowa dla hotelu? Przede wszystkim w bardziej obszerny i precyzyjny może zaprezentować obiekt. Właściciel nie musi ograniczać się do kilkunastu zdjęć. Na swojej stronie może także umieścić wideo, a nawet nawet zachęcić do zwiedzania hotelu poprzez spacer wirtualny. Ma możliwość opisania i zaprezentowania poszczególnych hotelowych atrakcji. Dodatkowo poza standardowym cennikiem oferującym nocleg, czy nocleg z wyżywieniem, może tworzyć dodatkowe promocyjne oferty np. z uwzględnieniem oferowanych zabiegów czy specjalności hotelu.
Rezerwacja bez pośredników
Niewątpliwym plusem dla właściciela hotelu będzie możliwość rezerwacji noclegów bezpośrednio przez stronę z pominięciem portali pośredniczących w zakupie noclegów i zaoszczędzeniu na prowizji, którą trzeba im uiszczać. Co ważne, strona może być wykonana w różnych wersjach językowych z uwzględnieniem specjalnych ofert dla gości z zagranicy.
Znajdź swoich klientów
Kolejnym aspektem, który warto wziąć pod uwagę jest to, że dzięki stronie internetowej właściciel hotelu może dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców. I tak jeśli chce dotrzeć do osób poszukujących np. agroturystyki albo aktywnego wypoczynku czy wypraw konnych to dedykowana strona internetowa uwzględni te elementy, a dzięki skutecznemu pozycjonowaniu dotrze do grona zainteresowanych tego rodzaju wypoczynkiem.
Warto podkreślić, że dedykowana strona internetowa dla hotelu jest jak wizytówka i może wspierać w budowaniu marki i wizerunku.