TikTok – czy warto promować na nim firmę?

Ikona Tik-Toka

TikTok to stosunkowo młody i unikalny portal społecznościowy. W Polsce korzysta z niego już kilka milionów użytkowników, zwłaszcza z pokolenia Z. Czy warto właśnie tutaj prowadzić działania reklamowe? A jeśli tak, to jak skutecznie wdrożyć social media marketing na TikToku? Podpowiadamy!

TikTok, czyli co?

TikTok jest portalem społecznościowym nastawionym na lekką i zabawną rozrywkę. Tu, w przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama, nie dominują „statyczne” posty w formie tekstów czy zdjęć, ale specjalnie obrobione, krótkie (maksymalnie 15-sekundowe) materiały wideo. Wiele z nich ma charakter muzyczny – może to być, np. kreatywny lip-sync do znanego hitu, jakiś układ taneczny lub inna forma interpretacji modnej piosenki. TikTokerzy są coraz bardziej kreatywni, a ich posty budzą zaangażowanie oraz inspirują innych do naśladowania.

Warto wiedzieć, że zdecydowana większość użytkowników TikToka to osoby z pokolenia Z, czyli obecni nastolatkowie oraz młodzi dorośli. Jeśli więc Twoja firma kieruje swoją ofertę do tej grupy docelowej, warto rozważyć social media marketing na tej platformie.

Jak reklamować się na TikToku?

Reklama na TikToku przybiera różne postaci. Mogą to być posty sponsorowane, które wpiszą się w charakter samego portalu – w tej formie reklamuje się tu wiele marek. Potrzebny jest jednak kreatywny komunikat – najlepiej przygotowany przez specjalistów. Dzięki temu większe będzie prawdopodobieństwo, że przebije się do wyobraźni młodych ludzi.

Inną opcją jest podjęcie współpracy z influencerem z TikToka – tak, aby to on w jakiś sposób „zalokował” produkt firmy w swoich postach. To może być bardzo skuteczna forma reklamy, ponieważ osoby korzystające z tego portalu chętnie inspirują się swoimi ulubionymi twórcami.

Więcej informacji na temat promowania się w mediach społecznościowych, w tym na TikToku, znajdziesz, np. na https://adnext.pl/. Sprawdź i zadecyduj, czy ten portal to miejsce, na którym powinna się pojawić Twoja marka. Jeśli tak, przygotuj dobrą strategię komunikacyjną oraz angażujące materiały. Mogą pomóc uzyskać wysoki poziom konwersji!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close